01 March 2011

Współpraca z Miesięcznikiem Znak

Do grona organizacji, z którymi współpracuję dołączył Miesięcznik Znak. Znak,  który ukazuje się od 1946 roku, jest od wielu lat, obok Tygodnika Powszechnego, głosem postępowych, "lewicowych" katolickich intelektualistów skupionych w Krakowie. Do współpracy ze Znakiem skłoniły mnie przede wszystkim zmiany, jakie wprowadza  w nim młody zespół redakcyjny, zwłaszcza zaś nawiązanie współpracy z PAHem i utworzenie stałej rubryki "Północ-Południe" poświęconej problematyce globalnych współzależności, która jest mi bliska. Ze względu na długi cykl redakcyjny na efekty mojej współpracy ze Znakiem trzeba będzie poczekać jeszcze kilka miesięcy, mam jednak nadzieję i realne szanse na to, że uda mi się przekonać kolegium redakcyjne do kilku swoich propozycji na temat przewodni numeru i będziecie mogli poczytać o kilku naprawdę ważnych. Na razie nie zdradzę, jakie to tematy, ale obiecuję, że będą szalenie ciekawe :) i zachęcam do zajrzenia do pisma.

No comments:

Post a Comment